Zinloze weetjes ;)

27 augustus 2019 - Zoetermeer, Nederland

Toen we vertrokken lag er in onze keuken een klein hard groen appeltje van de appelboom van Hanneke. Dit kleine harde groene appeltje moest nog een beetje kleuren en dus namen we dat kleine groene appeltje in de auto mee.....

En kijk eens …...

288 het appeltje

Helemaal vergeten en nu heeft het appeltje op de fruitschaal het hoogste woord met de meest zinloze weetjes die er maar zijn:

* we hebben 4 overtochten gevaren, 2 grote en 2 kleintjes;

* we zijn door 158 tunnels gereden;

* de langste tunnel was 8,6 km, de kortste tunnel was 600 meter;

* gemiddeld gezien hebben we zo'n 200 km onder de grond doorgebracht;

* de auto heeft 632,22 liter benzine opgeslurpt;

* de auto heeft 1:14 gereden;

* dat betekent dat het appeltje 8875 km heeft afgelegd;

* Zweden voor ons oersaai is....bos, bos, bos, toendra, bos, bos, bos.....;

* Noord Noorwegen prachtig is en goed om gezien te hebben, maar de reistijd weegt niet op tegen de schoonheid;

* Zuid Noorwegen net zo mooi is, dus daar blijven we naar terugkeren;

* we deze vakantie 9 van de 100.000 of meer elanden hebben gezien;

* dit lijkt niet veel (is het natuurlijk ook niet) maar aangezien elanden schuw zijn is het wel heel bijzonder;

* we heel veel rendieren hebben gezien, o ja, in september zwemmen (!) deze dieren zo'n 2 km over de zee/fjord van de Noordkaap naar het vastenland;

* en en en......

Ja, ons appeltje heeft heel wat meegemaakt!!

De reis is nu echt ten einde, we kijken terug op een super road-trip en hebben naast al onze herinneringen nog zon 300 prachtige foto's. Deze reis kan af van de bucketlist!